وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

درخشش کریستیانو باعث شد که رئال مادرید استارت جدی خود را برای قهرمانی در لالیگا بزند .


با دو گل کریستیانو و گل هیگوائین ، رئال مادرید توانست که اولین پیروزیش در لالیگا را با ارائه یک نمایش خوب بدست آورد و نشان دهد که آماده دفاع از لالیگای رکوردهاست .


حضور مودریچ درون زمین کاملا به چشم می آمد . بازیکن کروات مشخصا در تابستان می دانسته که باید چه کار کند تا دل رئال را بدست آورد و با این عملکرد ، زنگ خطر را برای اوزیل به صدا در آورده است . با حضورش در زمین ، رئال مادرید به طور کامل مالکیت توپ را در اختیار داشت و او نقش توپ پخش کردن را به خوبی ایفا می کرد .


در 30 دقیقه آغازین ، رئال مادرید بدون این که موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کند ، تملک توپ را در اختیار داشت اما گل رونالدو باعث شد در 15 دقیقه پایانی ، گرانادا سعی کندکه روی ضد حملات موقعیت هایی ایجاد کند که یکی از بهترین موقعیت هایشان توسط العربی خراب شد .


در طول نیمه اول ، بنزما نشان داد که همچنان فاصله زیادی تا رسیدنش به سطح فصل گذشته اش دارد و رسیدن طلسم گلزنیش به 290 دقیقه هم نشان می دهد که در رقابت با هیگوائین سرحال باید بهتر از این ها باشد .


در نیمه دوم ، ورود دی ماریا نشان می داد که مورینیو انتظار یک تیم هجومی تر را دارد . سرد بودن جو برنابئو و استقبال اندک هواداران از قهرمان سوپرکاپ در نوع خود عجیب به نظر می رسید .


پس از گل دوم ، مودریچ که تشنه گلزنی به نظر می رسید جایش را به اوزیلی داد که کاملا استرس داشت و افتش در این فصل مشهود است . در دقیقه 58 ، بورخا گومز با تکلی خشن ، کریستیانو را مصدوم کرد و باعث اخراج خودش شد تا بازی یک طرفه تر از قبل شود و کریستیانو جای هیگوائین وارد زمین شود .


رئال در نیمه دوم هم با آرامش بازی می کرد . با توجه به این که دو گل جلو بود ، نیازی نمی دید که خود را به آب و آتش بزند و بازی را کنترل می کرد که بالاخره روی پاس خوب بنزما به محوطه جریمه ، هیگوائین چهارمین گل فصلش را زد تا همچنان در جدول ال پی چی چی بالاتر از کریستیانو باشد .


بی انگیزگی گرانادا باعث شد که دقایق پایانی جذاب نباشد و شاید تنها بازیکن با انگیزه ، بنزما بود که می خواست طلسمش را بشکند اما حرکاتش نتیجه ای نداشت .


به هر صورت رئال مادرید با زدن سه گل بدون این که بازی درخشانی داشته باشد ، سه امتیاز مهم را گرفت ، هر چند که نباید فراموش کرد که تونیو ، دروازه بان گرانادا ستاره تیمشان بود و اگر این قدر خوب کار نمی کرد ، می توانست آمار گلها بیش از این باشد .



نحوه به ثمر رسیدن گلها :


1-0 : با پاس کایخون ، توپ کریستیانو به پای اینیگو لوپز خورد و از میان پاهای تونیو وارد دروازه گرانادا شد .


2-0 : مودریچ پاس اول را به دی ماریا انداخت و بازیکن آرژآنتینی به بهترین شکل توپ را برای کریستیانو فرستاد . توپ اول بازیکن پرتغالی توسط تونیو دفع شد اما در ریباند ، ستاره پرتغالی امان نداد .


3-0 : با پاس خوب بنزما ، هیگوائین باز هم فرصت طلبی خود را نشان داد و دروازه تونیو را گشود .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 133474
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1